Usługi przechowywania dokumentacji – czy warto z nich skorzystać?
Każdy, kto prowadzi własną działalność gospodarczą, wie, jak trudne może być przechowywanie wszelkich dokumentów z nią związanych. Archiwizacja jest jednak obowiązkiem przedsiębiorcy. Może stać się zdecydowanie łatwiejsza, jeśli skorzysta się z profesjonalnej usługi przechowywania dokumentów. Archiwizowanie odbywa się w sposób elektroniczny, aktualnie najbardziej wygodny i praktyczny. Do niedawna przedsiębiorca musiał przechowywać dokumenty w formie papierowej, […]
Jak wygląda proces zarządzania pocztą e-mail?
W dzisiejszym świecie poczta e-mail stanowi jeden z podstawowych sposobów sprawnej i szybkiej komunikacji. Poczta elektroniczna to niezwykle wygodna usługa internetowa, dzięki której możemy przesyłać napisane przez siebie wiadomości tekstowe albo multimedialne do wybranych odbiorców. Pierwsze e-maile w historii były wysyłane już w latach 60., jednak w tamtych czasach usługa ta mogła być świadczona tylko […]
Akta prawne regulujące elektroniczny obieg dokumentów
W każdej firmie mamy do czynienia z ogromną liczbą dokumentów, które muszą być przechowywane w określony ustawowo sposób. Kiedyś wszystkie musiały być trzymane w papierowej formie w specjalnie przeznaczonych do tego pomieszczeniach, gdzie pracownicy katalogowali je i segregowali do odpowiednich teczek. Obecnie przedsiębiorcy mają do dyspozycji znacznie wygodniejszy sposób na ich przechowywanie. Przepisy prawne stają […]
Elektroniczna archiwizacja dokumentów – oszczędność czasu i miejsca
Każdy przedsiębiorca, niezależnie od wielkości prowadzonej firmy, musi mierzyć się z wieloma wymogami prawnymi. Jednym z nich jest odpowiednie dokumentowanie procesów podatkowych, sprzedażowych i kadrowych. Dokumenty te muszą być przechowywane przez określony przepisami okres czasu. Wymagane jest przechowywanie ich w chronologicznym porządku, aby w razie potrzeby dostęp do nich był ułatwiony. Do niedawna cała dokumentacja […]