Elektroniczne
akta cyfrowe

Zorganizuj Twoje procesy
w formie elektronicznych akt.

Co powiesz na to, że na Twoim biurku nie ma już dokumentów?

Co byś powiedział, gdyby zniknęły segregatory z  Twojej szafy biurowej?  

Szczerze. Ile czasu marnujesz na szukanie dokumentów?

A ile gdzie jest odpowiedni segregator?  

Stwórz sobie więcej swobody, ponieważ nie potrzebujesz archiwum papierowego. 

Akta cyfrowe

Tradycyjne przechowywanie akt to rozwiązanie, z którego coraz częściej rezygnują przedsiębiorcy. Korzystanie z dokumentów w wersji papierowej prawidłowo może sprawdzić się wyłącznie w przypadku małych działalności. W przypadku dużych firm, zatrudniających kilku pracowników, niezbędna dokumentacja znacznie się rozrasta, a jej kontrola oraz utrzymanie logicznego porządku stają się problematyczne i trudne. Wówczas, doskonałym rozwiązaniem są akta elektroniczne.

Akta cyfrowe
akta cyfrowe bezpieczeństwo

Akta cyfrowe to rodzaj elektronicznych teczek, które przypisywane są do poszczególnych pracowników czy procesów. Zapewniają bardzo łatwy oraz szybki dostęp do niezbędnych informacji, bez potrzeby przeszukiwania olbrzymiej sterty dokumentów papierowych. Dla osób, które szukają kompleksowych rozwiązań polecamy wykorzystanie akt cyfrowych do archiwizacji elektronicznej. To rozwiązanie, które nie tylko ułatwi Państwu prowadzenie działalności, ale również zapewni skuteczne zabezpieczenie akt przed ich ewentualnym zgubieniem lub zniszczeniem. Zarządzanie aktami jeszcze nigdy nie było tak proste! 

Jak działają akta elektroniczne? 

Zasada akt cyfrowych jest prosta: wszystkie dokumenty, które docierają do Państwa firmy lub organizacji w sposób bezpośredni (wygenerowane elektroniczne) lub cyfrowy (w wersji papierowej) zostają umieszczone w archiwum elektronicznym. Co niezwykłe: nowo zeskanowane, bądź dołączone w inny sposób dokumenty zostają w pełni automatycznie odczytane i na podstawie tych informacji niezależnie posegregowane i przydzielone do istniejących już cyfrowych teczek. W przypadku, gdyby nie istniała jeszcze adekwatna teczka, na podstawie rozpoznanych właściwości zostają stworzone automatycznie nowe teczki, bez potrzeby Państwa udziału. Biorąc pod uwagę, że codziennie w poczcie przychodzącej wpływają liczne dokumenty, oznacza to ogromną oszczędność czasu.

Dokumentacja cyfrowa